Pálinkával kapcsolatos fogyasztói percepciók és preferenciák elemzése kvalitatív kutatás eredményeinek tükrében
Kulcsszavak:
fogyasztói preferenciák, pálinkafogyasztás, kvalitatív kutatásAbsztrakt
A jelen tanulmányunkban a 2010 márciusában lefolytatott kvalitatív interjúk eredményeit ismertetjük. A kutatásunk során alapvető célunk volt a pálinkával kapcsolatos fogyasztói percepciók, a fogyasztói preferenciák legmarkánsabb vonásainak megismerése, a pálinka mint termék fogyasztói megítélésé nek elemzése. Megítélésünk szerint kvalitatív vizsgálatunk eredményei alapján sikerült olyan újszerű információkat feltárni, amelyek irányt képesek mutatni a hazai pálinkaágazat képviselői számára a hatékony marketingszemlélet megvalósításához, és úgy az ágazati közösségi, mint a vállalati marketingstratégia kialakításához.
Downloads
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Totth, G., Hlédik, E. és Fodor, M. (2019) „Pálinkával kapcsolatos fogyasztói percepciók és preferenciák elemzése kvalitatív kutatás eredményeinek tükrében”, Marketing & Menedzsment, 45(2), o. 11–15. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/559 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Hungarikumok