Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 54 szám 2 (2020)

Évf. 54 szám 2 (2020)

Megjelent: 2020-07-13

Cikkek

  • Kultúrám a márkám – A munkáltatói márkaépítés és a szervezeti kultúra kapcsolata

    Mária Héder-Rima, Krisztina Dajnoki
    5-15
    • PDF
  • The evaluation of venture capital investments using real option approach

    Alexandra Posza
    17-29
    • PDF (English)
  • Közpénzügyi gazdálkodási folyamatok modellezése

    Ákos Gubán, Zoltán Mezei
    31-40
    • PDF
  • Pálinkavásárlási szempontok vizsgálata conjoint-elemzés segítségével

    László Mucha, Titanilla Oravecz, Gedeon Totth
    41-50
    • PDF
  • A 2019-s csíksomlyói pápalátogatás: a sajtóanyagok elemzése

    Beáta Kádár, Benedek Nagy
    51-63
    • PDF
  • Investigating the ways parents perceive their preschool aged children’s influence on their food purchase behaviour and brand preference

    Tímea Tina Kásler
    65-73
    • PDF (English)
  • A múzeumi élmény a 21. században. Bécs, Budapest és Prága versenyképessége a múzeumlátogatói értékelések tükrében

    Éva Schultz
    75-85
    • PDF

Könyvismertető

  • Székely Levente: Szürke hattyúk. Enigma 2001 Kiadó, Budapest, 2020

    Valéria Pavluska
    87-90
    • PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről