Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 49 szám 2 (2015)
Évf. 49 szám 2 (2015)
Megjelent:
2015-03-01
–
A társadalmilag felelős fogyasztás egyes jellemzőinek vizsgálata egyetemi hallgatók körében
Noémi Csigéné Nagypál, Georgina Görög
3-18
PDF
A CSR és a stratégiai menedzsment kapcsolatának vizsgálata hazai, monopol piacon működő nagyvállalat példáján keresztül
Norbert Katona, Judit Tessényi
19-34
PDF
A mentor kommunikációs kompetenciáinak jelentősége a szervezeti kultúra megismertetésében
Anita Kozák, Mariann Móré
35-46
PDF
Lean fejlesztés: értékteremtés vagy veszteségek megszüntetése
László Berényi
47-60
PDF
A „balkánság” turisztikai értelmezése a TripAdvisor utazási portál tartalomelemzése alapján
Gábor Michalkó, András Jancsik, Dorottya Teveli-Horváth, Kornélia Kiss, Judit Sulyok, Melanie Smith, László Puczkó, Ivett Sziva
61-72
PDF
The new paternalism: over-indebtedness and non-rational borrowing from a behavioural economics perspective
Zoltán Szabó
73-82
PDF (English)
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2015/2. szám
Marketing & Menedzsment Szerzők
82, [4]
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak