Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 49 szám 2 (2015)

Évf. 49 szám 2 (2015)

marketing-menedzsment-2015-02-01.jpg

Megjelent: 2015-03-01

–

  • A társadalmilag felelős fogyasztás egyes jellemzőinek vizsgálata egyetemi hallgatók körében

    Noémi Csigéné Nagypál, Georgina Görög
    3-18
    • PDF
  • A CSR és a stratégiai menedzsment kapcsolatának vizsgálata hazai, monopol piacon működő nagyvállalat példáján keresztül

    Norbert Katona, Judit Tessényi
    19-34
    • PDF
  • A mentor kommunikációs kompetenciáinak jelentősége a szervezeti kultúra megismertetésében

    Anita Kozák, Mariann Móré
    35-46
    • PDF
  • Lean fejlesztés: értékteremtés vagy veszteségek megszüntetése

    László Berényi
    47-60
    • PDF
  • A „balkánság” turisztikai értelmezése a TripAdvisor utazási portál tartalomelemzése alapján

    Gábor Michalkó, András Jancsik, Dorottya Teveli-Horváth, Kornélia Kiss, Judit Sulyok, Melanie Smith, László Puczkó, Ivett Sziva
    61-72
    • PDF
  • The new paternalism: over-indebtedness and non-rational borrowing from a behavioural economics perspective

    Zoltán Szabó
    73-82
    • PDF (English)

Teljes szám

  • Marketing & Menedzsment 2015/2. szám

    Marketing & Menedzsment Szerzők
    82, [4]
    • PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről