Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 56 szám 1 (2022)

Évf. 56 szám 1 (2022)

Megjelent: 2022-06-21

Cikkek

  • Az e-sport iparág makro, mezo, mikro gazdasági szinten való elemzése

    András Szentei, Pál Novák, Dávid Paár
    5-16
    • PDF
  • A német szenior utazók tipológiája a Covid-19 járvány időszakában

    Csaba Bíró, Viktória Gerdesics
    17-28
    • PDF
  • A game of perceived risk in social commerce transactions – A suggestion for the integration of the trust (payment) feature on social commerce platform sales

    VanAnh PhamThi
    29-41
    • PDF (English)
  • A múzeum, mint vonzerő az egyetemista korosztály szemszögéből

    Éva Schultz , Csilla Szalók
    43-53
    • PDF
  • A belföldi turizmus ereje – Budapest vonzereje a belföldi látogatók véleményének tükrében

    Ivett Pinke-Sziva , Kitti Boros
    55-68
    • PDF
  • Mit nyújtson a jövő töltőállomása? Feltáró kutatás eredményei a hazai töltőállomások fogyasztói igényei kapcsán

    Norbert Katona , Péter Farkas
    69-80
    • PDF
  • Fenntartható(bb) fesztiválok a pandémia idején – a balatoni fesztiválszervezők kihívásai és tapasztalatai

    Katalin Formádi , Ildikó Ernszt, Katalin Lőrincz
    81-92
    • PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről