Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 56 szám 1 (2022)
Évf. 56 szám 1 (2022)
Megjelent:
2022-06-21
Cikkek
Az e-sport iparág makro, mezo, mikro gazdasági szinten való elemzése
András Szentei, Pál Novák, Dávid Paár
5-16
PDF
A német szenior utazók tipológiája a Covid-19 járvány időszakában
Csaba Bíró, Viktória Gerdesics
17-28
PDF
A game of perceived risk in social commerce transactions – A suggestion for the integration of the trust (payment) feature on social commerce platform sales
VanAnh PhamThi
29-41
PDF (English)
A múzeum, mint vonzerő az egyetemista korosztály szemszögéből
Éva Schultz , Csilla Szalók
43-53
PDF
A belföldi turizmus ereje – Budapest vonzereje a belföldi látogatók véleményének tükrében
Ivett Pinke-Sziva , Kitti Boros
55-68
PDF
Mit nyújtson a jövő töltőállomása? Feltáró kutatás eredményei a hazai töltőállomások fogyasztói igényei kapcsán
Norbert Katona , Péter Farkas
69-80
PDF
Fenntartható(bb) fesztiválok a pandémia idején – a balatoni fesztiválszervezők kihívásai és tapasztalatai
Katalin Formádi , Ildikó Ernszt, Katalin Lőrincz
81-92
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak