A fiatalok mobiltelefonokkal kapcsolatos attitűdjei és használati szokásai

Szerzők

  • Attila Endre Simay Budapesti Corvinus Egyetem Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék

Kulcsszavak:

fogyasztói magatartás, fiatalok, mobiltelefon-használat

Absztrakt

Az infokommunikációs korban az egyetemisták mobiltelefonokkal kapcsolatos attitűdjeinek és szokásainak vizsgálatát vé­geztem el egy online kérdőíves felméréssel. Az eredmények alapján az életükben fontosnak tekintik a mobiltelefont, és presztízs jellegével is számolni lehet. Számukra ez egyben a kapcsolattartás jelképe, amely összehozza az embereket. Inkább használják készülé­küket közösségi, mint privát szituációkban. A funkciók közül leggyakrabban az időmérő és -kezelő alkalmazásokat használják.

Downloads

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Simay, A. E. (2019) „A fiatalok mobiltelefonokkal kapcsolatos attitűdjei és használati szokásai”, Marketing & Menedzsment, 45(2), o. 52–59. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/566 (Elérés: 8 május 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Mobilmarketing