És a harmadik misszió? Hozzászólás Deli-Gray Zsuzsa, Árva László és Michael Gray: „Globalizáció a felsőoktatásban szervezeti és marketingkövetkezmények” (Marketing & Menedzsment, 2010/3. szám) című cikkéhez

Szerzők

  • Szilvia Deés Modern Üzleti Tudományok Főiskolája, Tatabánya

Kulcsszavak:

globalizáció, egyetem, tudáshasznosítás

Absztrakt

A globalizáció és más tényezők eredményeképpen létrejött ún. harmadik generációs egyetem aktívan törekszik a létrehozott tudás kiaknázására, hasznosí­tására és üzleti alapokra helyezésére, olyan új célt teremtve magának, amely egyenértékű a korábbiak: a tudományos kutatás és az oktatás fontosságával.

Downloads

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Deés, S. (2019) „És a harmadik misszió? Hozzászólás Deli-Gray Zsuzsa, Árva László és Michael Gray: »Globalizáció a felsőoktatásban szervezeti és marketingkövetkezmények« (Marketing & Menedzsment, 2010/3. szám) című cikkéhez”, Marketing & Menedzsment, 45(2), o. 67–68. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/568 (Elérés: 14 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Hozzászólás