És a harmadik misszió? Hozzászólás Deli-Gray Zsuzsa, Árva László és Michael Gray: „Globalizáció a felsőoktatásban szervezeti és marketingkövetkezmények” (Marketing & Menedzsment, 2010/3. szám) című cikkéhez
Kulcsszavak:
globalizáció, egyetem, tudáshasznosításAbsztrakt
A globalizáció és más tényezők eredményeképpen létrejött ún. harmadik generációs egyetem aktívan törekszik a létrehozott tudás kiaknázására, hasznosítására és üzleti alapokra helyezésére, olyan új célt teremtve magának, amely egyenértékű a korábbiak: a tudományos kutatás és az oktatás fontosságával.
Downloads
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Deés, S. (2019) „És a harmadik misszió? Hozzászólás Deli-Gray Zsuzsa, Árva László és Michael Gray: »Globalizáció a felsőoktatásban szervezeti és marketingkövetkezmények« (Marketing & Menedzsment, 2010/3. szám) című cikkéhez”, Marketing & Menedzsment, 45(2), o. 67–68. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/568 (Elérés: 24 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Hozzászólás