A Marketing & Menedzsment folyóirat 11 évet átfogó citációs elemzése

Szerzők

  • Judit Benecz Széchenyi István Egyetem Multidiszciplináris Társadalomtudományi Doktori Iskola
  • Eleonóra Bodó Széchenyi István Egyetem Multidiszciplináris Társadalomtudományi Doktori Iskola
  • Veronika Keller Széchenyi István Egyetem Multidiszciplináris Társadalomtudományi Doktori Iskola
  • Gábor Krompaszky Széchenyi István Egyetem Multidiszciplináris Társadalomtudományi Doktori Iskola
  • János Puster Széchenyi István Egyetem Multidiszciplináris Társadalomtudományi Doktori Iskola

Absztrakt

A kutatási munka az adott tudományterület legújabb vívmányainak megismerésével, meghatározó szaktekintélyek publikációinak folyamatos olvasásával, vagyis a szakirodalom rendszeres „átfésülésével” jár együtt. Jelen elemzés szerzői lapunk, a Marketing & Menedzsment, a hazai marketingszakma egyetlen akadémiai rangú folyóiratában fellelhető szakirodalmi hivatkozások alapján arra keresik a választ, kik jelenleg a marketingtudomány legnagyobbjai.

Downloads

Megjelent

2019-11-03

Hogyan kell idézni

Benecz, J., Bodó, E., Keller, V., Krompaszky, G. és Puster, J. (2019) „A Marketing & Menedzsment folyóirat 11 évet átfogó citációs elemzése”, Marketing & Menedzsment, 41(3), o. 4–12. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1336 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

A marketingtudomány nagyjai