Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 51 szám 3 (2017)
Évf. 51 szám 3 (2017)
Megjelent:
2017-09-01
–
Szociológiai fogyasztáskutatások: strukturális meghatározottság, szabadon lebegő életstílusok vagy valami más?
Viktor Berger
1-9
PDF
Generációk fogyasztási sajátosságainak bemutatása a családi életciklusok tükrében
Ágnes Neulinger, Márta Radó
10-17
PDF
Eltérő életkori lehatárolásokból adódó generációk értékeinek empirikus vizsgálata
Eszter Pál, Mária Törőcsik, Eszter Jakopánecz
18-32
PDF
A fogyasztás gazdaságfilozófiai aspektusai
János Weiss
33-40
PDF
Turisztikai desztinációk márkázása II.: hazai desztinációk online márkamegjelenése és kommunikációja
Ivett Sziva
41-49
PDF
Evési magatartás vizsgálata a DEBQ skála alapján komplex megközelítésben, avagy az evési stílusok és a háttérváltozók közötti kapcsolat vizsgálata
Adrienn Dernóczy-Polyák, Veronika Keller, Ida Ercsey
50-61
PDF
Könyvismertető
Bábosik Mária (szerk.): Vezetés a közjó szolgálatában: közpénzügyi gazdálkodás és menedzsment. Typotex Kiadó, Budapest, 2017
Mariann Benke
62-64
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2017/3. szám
Marketing & Menedzsment Szerzők
64, [2]
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak