Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 59 szám 2 (2025)

Évf. 59 szám 2 (2025)

mceclip1.jpg

Megjelent: 2025-09-24

Teljes szám

  • PDF

Főszerkesztői beköszöntő

  • Előszó

    Szűcs Krisztián
    3
    • PDF

Cikkek

  • A komplex platform fogalmának meghatározása és osztályozása

    Mihai-Constantin Avornicului, Gubán Ákos, Gubán Miklós
    4-14
    • PDF
  • Az ideális munkahely megtalálásának akadályai. Csehország és Lengyelország összehasonlító elemzése

    Poór József, Módosné Szalai Szilvia Valéria, Jenei Szonja, Gyurián Norbert, Kálmán Botond Géza
    15-26
    • PDF
  • A munkavállalói élmény értelmezése a nemzetközi szakirodalomban

    Kozák Anita, Szabó Laura
    27-39
    • PDF
  • Kiskereskedelmi mobilalkalmazásokkal kapcsolatos felhasználói visszajelzésekben megjelenő fogyasztói érzelmek

    Lázár Erika, Szűcs Krisztián
    40-51
    • PDF
  • A Framework for Integrating AI-Powered Systems to Mitigate Bias Risk in HRM Functions

    Rawiah Naoum
    52-61
    • PDF (English)
  • Employee Satisfaction and Electronic Workflow in Healthcare Organizations

    Mahmoud Salameh Qandeel
    62-72
    • PDF (English)
  • Analyzing Gender-Based Financial Inclusion Disparities: A Comparative Study of Jordan and other Arab Nations

    Eman Albaddawi, Norbert Sipos
    73-83
    • PDF (English)

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről