Vége az elefántcsonttorony korszaknak - vállalati kommunikációs modell kialakítása a magyar felsőoktatásban

Szerzők

  • Szilvia Deés Edutus Főiskola, Tatabánya-Budapest

Kulcsszavak:

tudománymarketing, felsőoktatás, innováció, marketingkommunikáció

Absztrakt

A felsőoktatási intézmények működését tudatosan kidolgozott marketingstratégiával kell alátámasztani, ehhez azonban szükség van az intézmény teljes menedzsmentjének szemléletváltására, következetes stratégiaalkotásra és operatív tervek kidolgozására, valamint egy olyan szervezeti átalakításra, amely intézményen belüli elfogadása ráadásul jelentős kihívást jelent. Ezt az új, harmadik generációs egyetemi kommunikációs modellt mutatom be tanulmányomban empirikus kutatási eredményekkel alátámasztva.

Downloads

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Deés, S. (2019) „Vége az elefántcsonttorony korszaknak - vállalati kommunikációs modell kialakítása a magyar felsőoktatásban”, Marketing & Menedzsment, 47(2), o. 37–51. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/630 (Elérés: 14 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Felsőoktatási marketing