Menedzseljük a kultúrát
Absztrakt
Talán még emlékeznek Önök közül néhányan a Marketing & Menedzsment egy évvel ezelőtti - 2001/5-6. - számában megjelent írásra, amiben nagy örömömre egy, a kulturális szakemberek körében elvégzett kutatásról számolhattam be. Az akkori kutatás célja az volt, hogy megismerjük a szektor vezetőinek vállalkozói felfogását; azt, hogy milyen mértékben van jelen, illetve mi akadályozza a marketingszemlélet alkalmazását, valamint hogy feltérképezzük az akkor még tervezési fázisban lévő képzésünkről a szakma véleményét és a keresletet.
Downloads
Megjelent
2019-12-06
Hogyan kell idézni
Deés, S. (2019) „Menedzseljük a kultúrát”, Marketing & Menedzsment, 36(5-6), o. 129–131. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1421 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix