Cultural Management

Authors

  • Szilvia Deés Modern Üzleti Tudományok Főiskola

Abstract

Talán még emlékeznek Önök közül néhányan a Marketing & Menedzsment egy évvel ezelőtti - 2001/5-6. - számában megjelent írásra, amiben nagy örömömre egy, a kulturális szakemberek körében elvégzett kutatásról számolhattam be. Az akkori kutatás célja az volt, hogy megismerjük a szektor vezetőinek vállalkozói felfogását; azt, hogy milyen mértékben van jelen, illetve mi akadályozza a marketingszemlélet alkalmazását, valamint hogy feltérképezzük az akkor még tervezési fázisban lévő képzésünkről a szakma véleményét és a keresletet.

Downloads

Published

2019-12-06

How to Cite

Deés, S. (2019) “Cultural Management”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(5-6), pp. 129–131. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1421 (Accessed: 23 July 2024).

Issue

Section

M&M mix