Kávémárkák építése a kommunikációs eszközök segítségével

Szerzők

  • Krisztina Letenyei Szent István Egyetem
  • János Papp Szent István Egyetem

Absztrakt

A kávé elsősorban kommunikál a csomagolásával, amellett, hogy egyéb reklámeszközök (tévéreklámok, sajtóhirdetések, óriásplakátok, citylightok stb.) is segítik ismertségének növelését, népszerűsítését. A csomagolás kiemelt szerepe miatt gyűjtöttük össze a képi elemeket, azaz a jeleket, az ábrákat, valamint a szavakat, a szlogeneket és a színeket - ezeket külön és együttesen is vizsgálva a csomagoláson. A színek fontos szerepet töltenek be a csomagolásokon és a reklámokban egyaránt, ezért a vizsgálat tárgyát képezik a következők: a színek szimbolikus jelentéstartalma, a reklámokban használt domináns színek, az azokhoz kapcsolódó jelentések, a csomagoláson alkalmazott színek, illetve a kávé erősségével való kapcsolatuk.

Downloads

Megjelent

2019-12-06

Hogyan kell idézni

Letenyei, K. és Papp, J. (2019) „Kávémárkák építése a kommunikációs eszközök segítségével”, Marketing & Menedzsment, 39(3), o. 45–51. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1437 (Elérés: 4 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kereskedelmi marketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei