Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 39 szám 4-5 (2005)
Évf. 39 szám 4-5 (2005)
Megjelent:
2005-09-01
Szerkesztői levél
A jövő útjai
Csaba Gosztonyi
3
PDF
Környezettudatos vállalatmenedzsment
Iránytű a környezettudatos vállalati menedzsmenthez: (Ön)értékelési modell a vállalatok környezeti teljesítményének fejlesztéséhez
László Berényi
4-18
PDF
A vállalati környezetvédelem hatása a versenyképességre
György Málovics, Gábor Rácz
19-27
PDF
A vállalati társadalmi felelősségvállalás marketingkommunikációja az autóiparban: kinek, hogyan, milyen eszközökkel? Egyáltalán - fenntartható-e a mobilitás?
Rita Lukács
28-39
PDF
Interaktivitás
„Közös-ködünk?” - Avagy az interaktivitás fogalmáról és mindennapi megjelenési lehetőségeiről
Dávid Harsányi, Szilvia Szántó, Tamás Márk
40-54
PDF
A kiszolgált/atott e-fogy@sztó
József Zavodnyik
55-71
PDF
Divatmarketing
Divattermékek és divatmárkák, mint a szimbolikus fogyasztás eszközei
Kármen Kovács
72-81
PDF
A retromarketing és a Tisza cipő
Edina Baur
82-93
PDF
M&M mix
Újrapozícionálás a gyógyszeriparban
Andrea Csépe
94-98
PDF
A strukturális egyenlőségek módszere és alkalmazása a marketingkutatásban
László Sajtos, Michelle Fache
99-111
PDF
Vevőérték - üzleti siker? Elvárások és teljesítmények a hazai távközlési piacon
Antalné Tamus, Edit Miterliné Kovács
112-130
PDF
Sörfogyasztás Magyarországon: mitől esett vissza, és hogyan növelhető a hazai sörfogyasztás?
Norbert Racskó
131-144
PDF
A kávémárkák szlogenjei és azok változása, a hozzájuk kapcsolódó alapgondolatok, marketingkommunikációs érvek
Krisztina Letenyei
145-153
PDF
Könyvajánló
Rekettye Gábor, Fojtik János: Nemzetközi marketing. Dialóg Campus Kiadó, Budapest-Pécs
Maria Jakubik
154-155
PDF
CK Prahalad: The Fortune at the Bottom of the Pyramid - Eradicating Poverty Through Profits (Vagyon a piramis alján - A szegénység eltörlése profitok útján). Wharton School Publishing, 2005
Péter Osman
155-156
PDF
Stefano G. Casu, Elena Franchi, Andrea Franci: Az európai festészet nagy mesterei. Corvina Kiadó, 2004
Péter Osman
157
PDF
Monserrat Miret i Nin: A bor a művészetben. Officina ’96 Kiadó, 2005
Péter Osman
158
PDF
Anne Mueller von der Haegen, Ruth Strasser: Művészeti kalauz: TOSCANA. Vince Kiadó, 2005
Péter Osman
159
PDF
Gilles Martin, Denis Boyard: Természetfotózás: a sarkvidéktől a trópusokig. Alexandra Kiadó
Péter Osman
160
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2005/4-5. szám
Marketing & Menedzsment Szerzők
160, [1]
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak