„Közös-ködünk?” - Avagy az interaktivitás fogalmáról és mindennapi megjelenési lehetőségeiről

Szerzők

  • Dávid Harsányi Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Kar Marketingkommunikáció és Reklám Tanszék
  • Szilvia Szántó Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Kar Nemzetközi Marketing Tanszék
  • Tamás Márk

Absztrakt

Az interaktivitás népszerű és manapság gyakran használt fogalom. A kezdetektől együtt élünk vele, ám az utóbbi időben a kommunikáció, a technológia fejlődésével, a körülmények változásával új értelmet nyert használata. Cikkünkben kísérletet teszünk arra, hogy pontosítsuk fogalmát, megvizsgáljuk megjelenési lehetőségeit, elterjedtségét és jövőjét mindennapjainkban.

Downloads

Megjelent

2019-12-05

Hogyan kell idézni

Harsányi, D., Szántó, S. és Márk, T. (2019) „»Közös-ködünk?« - Avagy az interaktivitás fogalmáról és mindennapi megjelenési lehetőségeiről”, Marketing & Menedzsment, 39(4-5), o. 40–54. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1391 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Interaktivitás