Fogyasztói elégedettség az elmélet és a gyakorlat szempontjából
Absztrakt
A mindennapi nyelvhasználatban az elégedettség fogalmát gyakran és viszonylag magától értetődően használják akkor, amikor egy kellemes érzéssel kapcsolatos élményt vagy tapasztatot akarnak leírni, vagy azt akarják kifejezni, hogy valaki jól érzi magát, boldog, nincsen semmi baja és vagy elégtételt/kielégülést érez (Schütze 1992, 124. oldal, Trommsdorff 1998, 125. oldal, Körte 1995, 25. oldal). Habár ezt a pszichikai jelenséget tekintve létezhetnek csekély, egyének közötti elképzelés-különbségek, mégis a hétköznapi beszédben az elégedettséggel kapcsolatban nem lépnek fel értelmezési nehézségek (Runow 1982, 72. oldal).
Downloads
Megjelent
2019-12-07
Hogyan kell idézni
Szántó, S. (2019) „Fogyasztói elégedettség az elmélet és a gyakorlat szempontjából”, Marketing & Menedzsment, 37(5), o. 26–41. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1458 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Szolgáltatás menedzsment