Fogyasztói elégedettség az elmélet és a gyakorlat szempontjából

Szerzők

  • Szilvia Szántó Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Kar

Absztrakt

A mindennapi nyelvhasználatban az elégedettség fogalmát gyakran és viszonylag magától értetődően használják akkor, amikor egy kellemes érzéssel kapcsolatos élményt vagy tapasztatot akarnak leírni, vagy azt akarják kifejezni, hogy valaki jól érzi magát, boldog, nincsen semmi baja és vagy elégtételt/kielégülést érez (Schütze 1992, 124. oldal, Trommsdorff 1998, 125. oldal, Körte 1995, 25. oldal). Habár ezt a pszichikai jelenséget tekintve létezhetnek csekély, egyének közötti elképzelés-különbségek, mégis a hétköznapi beszédben az elégedettséggel kapcsolatban nem lépnek fel értelmezési nehézségek (Runow 1982, 72. oldal).

Downloads

Megjelent

2019-12-07

Hogyan kell idézni

Szántó, S. (2019) „Fogyasztói elégedettség az elmélet és a gyakorlat szempontjából”, Marketing & Menedzsment, 37(5), o. 26–41. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1458 (Elérés: 25 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Szolgáltatás menedzsment