A retromarketing és a Tisza cipő

Szerzők

  • Edina Baur Budapesti Corvinus Egyetem

Absztrakt

A retromarketinget vizsgálni azért különösen érdekes, mert ugyan Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban már többen is foglalkoztak a témával, a hazai irodalom még igen szűkös. Pedig a retromarketing régiónkban eltér a nyugati mintáktól, hiszen a retromárkák jellemzően a szocializmust idézik fel, amely a mostanitól lényegileg különböző gazdasági és társadalmi berendezkedést jelentett.

Downloads

Megjelent

2019-12-05

Hogyan kell idézni

Baur, E. (2019) „A retromarketing és a Tisza cipő”, Marketing & Menedzsment, 39(4-5), o. 82–93. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1394 (Elérés: 24 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Divatmarketing