Building of Coffee Brands

Authors

  • Krisztina Letenyei Szent István Egyetem
  • János Papp Szent István Egyetem

Abstract

A kávé elsősorban kommunikál a csomagolásával, amellett, hogy egyéb reklámeszközök (tévéreklámok, sajtóhirdetések, óriásplakátok, citylightok stb.) is segítik ismertségének növelését, népszerűsítését. A csomagolás kiemelt szerepe miatt gyűjtöttük össze a képi elemeket, azaz a jeleket, az ábrákat, valamint a szavakat, a szlogeneket és a színeket - ezeket külön és együttesen is vizsgálva a csomagoláson. A színek fontos szerepet töltenek be a csomagolásokon és a reklámokban egyaránt, ezért a vizsgálat tárgyát képezik a következők: a színek szimbolikus jelentéstartalma, a reklámokban használt domináns színek, az azokhoz kapcsolódó jelentések, a csomagoláson alkalmazott színek, illetve a kávé erősségével való kapcsolatuk.

Downloads

Published

2019-12-06

How to Cite

Letenyei, K. and Papp, J. (2019) “Building of Coffee Brands”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 39(3), pp. 45–51. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1437 (Accessed: 21 November 2024).

Issue

Section

Retailing, Purchasing

Most read articles by the same author(s)