Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 40 szám 1 (2006)
Évf. 40 szám 1 (2006)
Megjelent:
2006-01-01
–
Járt utat a járatlanért
Csaba Gosztonyi
3
PDF
Kommunikációs eszközök
Alternatív médium a márkakommunikáció szolgálatában - Szponzoráljunk! Benne vagy?
Péter Berkes, János Váczi
4-14
PDF
Internetoldalak értékelése - Autómárkák, kormányzati szervezetek, kereskedelmi bankok
Gábor ifj. Rekettye
15-21
PDF
M&M mix
A közgazdasági értelemben irracionálisnak tekintett döntések kognitív okai
László Sipos, Arnold Tóth
22-30
PDF
A magyar kávépiac termék-életgörbéi
Krisztina Letenyei
31-39
PDF
A megújuló energia felhasználásának népszerűsítő eszközei
Barnabás Ács
40-51
PDF
A koncentráció néhány tendenciája Németország és Ausztria kiskereskedelmében
Antal Seres, Márta Stauder
52-63
PDF
Angol nyelven
The Impact of Person-Organization Fit on the Corporate Brand Perception of Employees and Customers
Eitan Yaniv, Ferenc Farkas
64-72
PDF (English)
Trends in Contemporary Business Decision-making: A review of literature and suggestions for further research
Yaron Krauss
73-78
PDF (English)
Könyvajánló
Robert Watson: Governance and Ownership - Cégkormányzás és tulajdonlás, Edward Elgar, 2005 (angol nyelven)
Péter Osman
79
PDF
Stephen Turnbull: Szamurájok - Japán nemes harcosainak története, Kossuth Kiadó, 2005 - John Gallager: Gésák - A hagyományok, az elegancia és a művészet világa
Péter Osman
80
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2006 / 1. szám
Marketing & Menedzsment szerzők
84 oldal
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak