Internetoldalak értékelése - Autómárkák, kormányzati szervezetek, kereskedelmi bankok

Szerzők

  • Gábor ifj. Rekettye Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

Uwe Kamenz professzor a németországi ProfNet Internet-Marketing Intézet igazgatója az elmúlt évek során létrehozott egy nemzetközi kutatócsoportot (ProfNet Worldwide néven) abból a célból, hogy a gazdasági és társadalmi élet különböző területein dolgozó cégek, szervezetek, állami intézmények honlapjait egységes kritériumok alapján értékeljék, és megteremtsék a nemzetközi (és ágazatközi) összehasonlítás alapját. A nemzetközi kutatócsoport ma már 43 ország kutatóiból (jellemzően az adott ország egyik egyetemén dolgozó vezető oktatójából, illetve az őt segítő személyzetből) tevődik össze Ausztráliától kezdve egészen az Egyesült Államokig.

Downloads

Megjelent

2019-10-24

Hogyan kell idézni

ifj. Rekettye, G. (2019) „Internetoldalak értékelése - Autómárkák, kormányzati szervezetek, kereskedelmi bankok”, Marketing & Menedzsment, 40(1), o. 15–21. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/764 (Elérés: 19 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kommunikációs eszközök

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei