Internetoldalak értékelése - Autómárkák, kormányzati szervezetek, kereskedelmi bankok
Absztrakt
Uwe Kamenz professzor a németországi ProfNet Internet-Marketing Intézet igazgatója az elmúlt évek során létrehozott egy nemzetközi kutatócsoportot (ProfNet Worldwide néven) abból a célból, hogy a gazdasági és társadalmi élet különböző területein dolgozó cégek, szervezetek, állami intézmények honlapjait egységes kritériumok alapján értékeljék, és megteremtsék a nemzetközi (és ágazatközi) összehasonlítás alapját. A nemzetközi kutatócsoport ma már 43 ország kutatóiból (jellemzően az adott ország egyik egyetemén dolgozó vezető oktatójából, illetve az őt segítő személyzetből) tevődik össze Ausztráliától kezdve egészen az Egyesült Államokig.
Downloads
Megjelent
2019-10-24
Hogyan kell idézni
ifj. Rekettye, G. (2019) „Internetoldalak értékelése - Autómárkák, kormányzati szervezetek, kereskedelmi bankok”, Marketing & Menedzsment, 40(1), o. 15–21. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/764 (Elérés: 20 március 2025).
Folyóirat szám
Rovat
Kommunikációs eszközök