Fogyasztói értékítéletek a bormarketingben
Absztrakt
Magyarországon bormarketingre az indokoltnál jóval kevesebb pénzt fordítanak, és ezek a pénzeszközök is többnyire a közvetlen értékesítést támogatják. Elméleti jellegű, átfogó kutatásokat az irodalomból alig ismerünk. A gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézet (korábban GATE Marketing Tanszék) kutatási programjában, megalapozott módszerekkel előállított eredményekkel kívánja támogatni az elméleti és gyakorlatban tevékenykedő szakembereket.
A kutatást az 0TKA és az INRA Hungary Kft. támogatta.
Downloads
Megjelent
2019-12-11
Hogyan kell idézni
Papp, J., Komáromi, N. és Szabó, Z. (2019) „Fogyasztói értékítéletek a bormarketingben”, Marketing & Menedzsment, 36(3), o. 72–75. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1567 (Elérés: 3 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Bormarketing