Az almafogyasztási szokások változása
Absztrakt
Az utóbbi években jelentősen megváltoztak a magyarországi gyümölcsfogyasztási szokások, ami a gyümölcstermelés átalakulását is magával hozta. A gyümölcstogyasztás csökkenése leginkább az alma esetében figyelhető meg: a mai termelés alig 45 százaléka az 1986-90 közötti időszak termelésének. A tanulmány a hazai almafogyasztási szokások változását, az alma hazai piacának alakulását mutatja be.
Downloads
Megjelent
2019-12-07
Hogyan kell idézni
Takácsné György, K., Vanczák, E. és Komáromi, N. (2019) „Az almafogyasztási szokások változása”, Marketing & Menedzsment, 37(6), o. 49–59. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1449 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Élelmiszermarketing