Customer assessments and wine marketing
Abstract
Magyarországon bormarketingre az indokoltnál jóval kevesebb pénzt fordítanak, és ezek a pénzeszközök is többnyire a közvetlen értékesítést támogatják. Elméleti jellegű, átfogó kutatásokat az irodalomból alig ismerünk. A gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézet (korábban GATE Marketing Tanszék) kutatási programjában, megalapozott módszerekkel előállított eredményekkel kívánja támogatni az elméleti és gyakorlatban tevékenykedő szakembereket.
A kutatást az 0TKA és az INRA Hungary Kft. támogatta.
Downloads
Published
2019-12-11
How to Cite
Papp, J., Komáromi, N. and Szabó, Z. (2019) “Customer assessments and wine marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(3), pp. 72–75. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1567 (Accessed: 21 November 2024).
Issue
Section
Winemarketing