A potenciális LOHAS fogyasztók megjelenése Magyarországon
Kulcsszavak:
reprezentatív adatfelvétel, fenntartható fogyasztás, LOHAS, érték alapú életstílus-szegmentációAbsztrakt
Tanulmányunkban a 2011 szeptemberében, - országos reprezentatív adatfelvétel keretében - megvalósult kutatás eredményeit ismertetjük. A vizsgálat során arra kerestünk választ, hogy a LOHAS koncepciónak van-e létjogosultsága a magyarországi fogyasztók körében. Az adatfeldolgozás (leíró statisztikák, két- és többváltozós összefüggés vizsgálatok) eredményei arra utalnak, hogy Magyarországom is megjelent a fenntarthatóság irányába mutató értékrend, amely mentén körvonalazható a LOHAS koncepció, és beazonosítható egy olyan „Trendkövető” fogyasztói szegmens, amelyre az „un. hibrid életstílus” a jellemző.
Downloads
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Lehota, J., Horváth, Ágnes és Rácz, G. (2019) „A potenciális LOHAS fogyasztók megjelenése Magyarországon”, Marketing & Menedzsment, 47(4), o. 36–54. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/656 (Elérés: 2 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Fenntartható marketing