Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 57 szám 4 (2023)
Évf. 57 szám 4 (2023)
Megjelent:
2024-05-08
Cikkek
Környezettudatos fogyasztás a tömegessé válás útján: nemzetközi és hazai tapasztalatok
Eszter Jakopánecz, Ágnes Neulinger, Beatrix Lányi, László Csóka
5-14
PDF
A hazai civil szervezetek társadalmi megítélésének egyes dimenziói
Tea Erdélyi, Katalin Szabó
15-24
PDF
Digitális bizalomépítés a B2B kapcsolatokban. Avagy: üzletember, küzdj és bízva bízzál!
Zsófia Gyulai
25-34
PDF
Uncertainty avoidance level and purchase intention in Hungarian e-commerce
Vananh Phamthi
35-45
PDF (English)
Alkalmazottakkal kapcsolatban felmerülő problémák és lehetséges HR megoldások a magyar kkv-k körében a COVID-19 előtti és utáni időszakban
Zsófia Ásványi, Norbert Sipos, Zoltán Bankó, Gyula Berke
46-55
PDF
A német üzleti kultúra elemzése a LESCANT modellen keresztül magyar nézőpontból
Tünde Csapóné Riskó, Zsolt Csapó
56-64
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak