Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 57 szám 4 (2023)

Évf. 57 szám 4 (2023)

Megjelent: 2024-05-08

Cikkek

  • Környezettudatos fogyasztás a tömegessé válás útján: nemzetközi és hazai tapasztalatok

    Eszter Jakopánecz, Ágnes Neulinger, Beatrix Lányi, László Csóka
    5-14
    • PDF
  • A hazai civil szervezetek társadalmi megítélésének egyes dimenziói

    Tea Erdélyi, Katalin Szabó
    15-24
    • PDF
  • Digitális bizalomépítés a B2B kapcsolatokban. Avagy: üzletember, küzdj és bízva bízzál!

    Zsófia Gyulai
    25-34
    • PDF
  • Uncertainty avoidance level and purchase intention in Hungarian e-commerce

    Vananh Phamthi
    35-45
    • PDF (English)
  • Alkalmazottakkal kapcsolatban felmerülő problémák és lehetséges HR megoldások a magyar kkv-k körében a COVID-19 előtti és utáni időszakban

    Zsófia Ásványi, Norbert Sipos, Zoltán Bankó, Gyula Berke
    46-55
    • PDF
  • A német üzleti kultúra elemzése a LESCANT modellen keresztül magyar nézőpontból

    Tünde Csapóné Riskó, Zsolt Csapó
    56-64
    • PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről