Az életstílus és a pénzzel kapcsolatos beállítódás szerepe a hosszú távú, befektetés típusú vásárlásokban
Absztrakt
Tanulmányunk egy, a fogyasztás életstílus alapú modellezhetőségét feltáró interdiszciplináris kutatási projekt egyik alprogramjához kapcsolódik. A projekt témája a fogyasztásszociológia speciális részterülete: meghatározott fogyasztói szegmentumok fogyasztási szerkezetének vizsgálata, valamint az életstílus kutatások módszertanának finomítása. Jelen cikk az életstílus/életvitel egyes elemeinek meghatározó (determináns) és moduláló (modulátor) szerepét vizsgálja a fogyasztók hosszú távú, immateriális (intangible) befektetési döntéseiben. A választott kutatási célcsoport a biztosítási termékek vevői, különös tekintettel az életbiztosításra.
Downloads
Megjelent
2019-11-03
Hogyan kell idézni
Németh, I., Veres, Z. és Kuba, P. (2019) „Az életstílus és a pénzzel kapcsolatos beállítódás szerepe a hosszú távú, befektetés típusú vásárlásokban”, Marketing & Menedzsment, 41(3), o. 51–61. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1342 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Fogyasztói magatartás