The role of lifestyle and the attitude to money in the long-term investment-type purchases

Authors

  • Ildikó Németh Széchenyi István Egyetem, Győr
  • Zoltán Veres SZTE GTK; BGF KKFK
  • Péter Kuba SZTE GTK

Abstract

Tanulmányunk egy, a fogyasztás életstílus alapú modellezhetőségét feltáró interdiszciplináris kutatási projekt egyik alprogramjához kapcsolódik. A projekt témája a fogyasztásszociológia speciális részterülete: meghatározott fogyasztói szegmentumok fogyasztási szerkezetének vizsgálata, valamint az életstílus kutatások módszertanának finomítása. Jelen cikk az életstílus/életvitel egyes elemeinek meghatározó (determináns) és moduláló (modulátor) szerepét vizsgálja a fogyasztók hosszú távú, immateriális (intangible) befektetési döntéseiben. A választott kutatási célcsoport a biztosítási termékek vevői, különös tekintettel az életbiztosításra.

Downloads

Published

2019-11-03

How to Cite

Németh, I., Veres, Z. and Kuba, P. (2019) “The role of lifestyle and the attitude to money in the long-term investment-type purchases”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(3), pp. 51–61. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1342 (Accessed: 18 December 2024).

Issue

Section

Consumer behaviour

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>