The role of lifestyle and the attitude to money in the long-term investment-type purchases
Abstract
Tanulmányunk egy, a fogyasztás életstílus alapú modellezhetőségét feltáró interdiszciplináris kutatási projekt egyik alprogramjához kapcsolódik. A projekt témája a fogyasztásszociológia speciális részterülete: meghatározott fogyasztói szegmentumok fogyasztási szerkezetének vizsgálata, valamint az életstílus kutatások módszertanának finomítása. Jelen cikk az életstílus/életvitel egyes elemeinek meghatározó (determináns) és moduláló (modulátor) szerepét vizsgálja a fogyasztók hosszú távú, immateriális (intangible) befektetési döntéseiben. A választott kutatási célcsoport a biztosítási termékek vevői, különös tekintettel az életbiztosításra.
Downloads
Published
2019-11-03
How to Cite
Németh, I., Veres, Z. and Kuba, P. (2019) “The role of lifestyle and the attitude to money in the long-term investment-type purchases”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(3), pp. 51–61. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1342 (Accessed: 18 December 2024).
Issue
Section
Consumer behaviour