Egy régi mánia

A gap-modell az elégedettség-kutatásban

Szerzők

  • Zoltán Veres SZTE GTK

Absztrakt

A szolgáltatószektorban az elégedettségkutatáson alapuló minőségvizsgálatok különös nehézséget jelentenek. Berryék ma már klasszikusnak számító innovációja a gap-modell bevezetése volt a szolgáltatások minőségpolitikájába. Jelen cikk arra tesz kísérletet, hogy egyrészt szakítva az eddigi gyakorlattal teljes körűen modellezze az igénybe vevő szükséglete és a kialakuló elégedettségi állapot közötti gap-ek struktúráját, másrészt hogy számba vegye az elégedettségkutatás néhány további neuralgikus területét.

Downloads

Megjelent

2019-10-14

Hogyan kell idézni

Veres, Z. (2019) „Egy régi mánia: A gap-modell az elégedettség-kutatásban”, Marketing & Menedzsment, 42(2), o. 4–17. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/540 (Elérés: 29 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Szolgáltatásmarketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>