Az értékesítési csatornán belüli magatartás az élelmiszer- termelésben
Absztrakt
Az értékesítési csatorna szereplőinek magatartását a belső erőviszonyok és folyamatok mellett a mikroilletve a makrokömyezet is jelentősen befolyásolja. A mikro- és makrokömyezet változása folyamatos, viszont a szereplők információ ellátottsága korlátozott. A változások üteme és az információellátottság függvényében jelentkezik a bizonytalanság.
Downloads
Megjelent
2019-12-17
Hogyan kell idézni
Komáromi, N. és Lehota, J. (2019) „Az értékesítési csatornán belüli magatartás az élelmiszer- termelésben”, Marketing & Menedzsment, 34(3), o. 22–27. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1773 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Élelmiszer-kereskedelem