A marketingkörnyezet hatása a szolgáltató vállalatokra, a termékfelelősség-biztosítási piacra

Szerzők

  • Attila Szakács Hungária Biztosító, Szolnok
  • Ignác Törőcsik Hungária Biztosító, Szolnok

Absztrakt

A marketing a piacgazdaságokban - az utóbbi évek- I ben hazánkban is - az egyik leggyakrabban használt kifejezés. Nem véletlen, hiszen a vállalkozások piaci sikere nagy mértékben függ a marketing értő alkalmazásától. Az eredményes és nyugodt gazdálkodáshoz elengedhetetlen a felelősség, valamint a felmerülhető kockázatok lehető legteljesebb ismerete, s ezek csökkentésének igen fontos módja a különféle biztosítások megkötése. Csak azok a cégek növelhetik hosszú távon piaci részesedésüket, csak azok érhetnek el jelentős profitot, amelyek folyamatosan figyelemmel kísérik a piac  igényeinek alakulását, gyorsan és rugalmasan reagálnak a változásokra, azaz amelyek az ügyfelek szükségleteit - a versenytársakhoz viszonyítva is - egyre magasabb szinten képesek kielégíteni.
Tudomány-e a marketing? Ezt a kérdést nem mi fogjuk megválaszolni. Annyi azonban biztos, hogy az ismert szlogen szerint: „aki kimarad, az lemarad".

Downloads

Megjelent

2019-12-17

Hogyan kell idézni

Szakács, A. és Törőcsik, I. (2019) „A marketingkörnyezet hatása a szolgáltató vállalatokra, a termékfelelősség-biztosítási piacra”, Marketing & Menedzsment, 34(3), o. 60–64. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1803 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix