The influence of the marketing environment on service delivery companies and on the product liability insurance market

Authors

  • Attila Szakács Hungária Biztosító, Szolnok
  • Ignác Törőcsik Hungária Biztosító, Szolnok

Abstract

A marketing a piacgazdaságokban - az utóbbi évek- I ben hazánkban is - az egyik leggyakrabban használt kifejezés. Nem véletlen, hiszen a vállalkozások piaci sikere nagy mértékben függ a marketing értő alkalmazásától. Az eredményes és nyugodt gazdálkodáshoz elengedhetetlen a felelősség, valamint a felmerülhető kockázatok lehető legteljesebb ismerete, s ezek csökkentésének igen fontos módja a különféle biztosítások megkötése. Csak azok a cégek növelhetik hosszú távon piaci részesedésüket, csak azok érhetnek el jelentős profitot, amelyek folyamatosan figyelemmel kísérik a piac  igényeinek alakulását, gyorsan és rugalmasan reagálnak a változásokra, azaz amelyek az ügyfelek szükségleteit - a versenytársakhoz viszonyítva is - egyre magasabb szinten képesek kielégíteni.
Tudomány-e a marketing? Ezt a kérdést nem mi fogjuk megválaszolni. Annyi azonban biztos, hogy az ismert szlogen szerint: „aki kimarad, az lemarad".

Downloads

Published

2019-12-17

How to Cite

Szakács, A. and Törőcsik, I. (2019) “The influence of the marketing environment on service delivery companies and on the product liability insurance market”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(3), pp. 60–64. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1803 (Accessed: 16 February 2025).

Issue

Section

M&M mix