A horizontális marketingrendszerek szerepe és jelentősége az élelmiszer-kiskereskedelemben

Szerzők

  • Györgyné Pénzes Szolnoki Főiskola Marketing Csoport

Absztrakt

A tanulmány olyan marketingszervezeteket mutat be, amelyek a kiskereskedelmi vállalkozások áruforgalmi tevékenységét koordinálva összekapcsolják az élelmiszer-vertikum szereplőit, megteremtve ezzel a hatékony együttműködés lehetőségét, hozzájárulva a vállalkozások jövedelmezőségének növekedéséhez. E téma a Jász-Nagykun-Szolnok megyében működő élelmiszer-kiskereskedelmi vállalkozások beszerzési és értékesítési magatartását feltáró kutatás része. A tanulmány alapkérdése: a kiskereskedők tevékenységének horizontális marketingrendszerekben való koordinálása milyen pozíció javulást biztosít a termelő vállalatokkal szemben és milyen versenyelőnyöket nyújt a kompetitiv piacon? A téma közelítése kettős: tágabban az élelmiszer kiskereskedelem, konkrétan egy adott szervezet szempontjából.

Downloads

Megjelent

2019-12-17

Hogyan kell idézni

Pénzes, G. (2019) „A horizontális marketingrendszerek szerepe és jelentősége az élelmiszer-kiskereskedelemben”, Marketing & Menedzsment, 34(3), o. 15–21. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1772 (Elérés: 11 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Élelmiszer-kereskedelem