Élelmiszer kiskereskedelmi vállalkozások magatartása a szervezeti piacon
Absztrakt
A téma áttekintése az élelmiszer kiskereskedelmi vállalkozások beszerzési és értékesítési magatartását feltáró kutatás részeként történt.
Jász-Nagykun-Szolnok megyében az élelmiszer kiskereskedelem jelentősen átalakult, a hazai viszonyokra jellemző szerkezetváltáshoz hasonló tendenciák körvonalazódnak, de a megye sajátosságai miatt eltérések is találhatók.
Downloads
Megjelent
2019-12-06
Hogyan kell idézni
Pénzes, G. (2019) „Élelmiszer kiskereskedelmi vállalkozások magatartása a szervezeti piacon”, Marketing & Menedzsment, 36(5-6), o. 111–118. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1419 (Elérés: 21 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix