Élelmiszer kiskereskedelmi vállalkozások magatartása a szervezeti piacon

Szerzők

  • Györgyné Pénzes Szolnoki Főiskola

Absztrakt

A téma áttekintése az élelmiszer kiskereskedelmi vállalkozások beszerzési és értékesítési magatartását feltáró kutatás részeként történt.
Jász-Nagykun-Szolnok megyében az élelmiszer kiskereskedelem jelentősen átalakult, a hazai viszonyokra jellemző szerkezetváltáshoz hasonló tendenciák körvonalazódnak, de a megye sajátosságai miatt eltérések is találhatók.

Downloads

Megjelent

2019-12-06

Hogyan kell idézni

Pénzes, G. (2019) „Élelmiszer kiskereskedelmi vállalkozások magatartása a szervezeti piacon”, Marketing & Menedzsment, 36(5-6), o. 111–118. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1419 (Elérés: 21 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix