Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 41 szám 1 (2007)
Évf. 41 szám 1 (2007)
Megjelent:
2007-01-01
Bevezetés
Új kommunikációs eszközök
Árpád Ferenc Papp-Váry
3
PDF
Új kommunikációs eszközök
Marketingaktivitás elektronikus környezetben (1. rész)
Magdolna Vasné Egri
4-11
PDF
Akikre hallgatnak: a véleményvezérek szerepe
Bence Varga
12-14
PDF
AdMission Free! A marketingkommunikáció új korszakáról és az újfajta termékbevezetésekről
Gábor Kaizer
15-20
PDF
Perszonalizáció: a személyre szóló marketingkommunikáció új technológiái
Gábor Bonyhádi
21-25
PDF
A budapesti ifjúság fogyasztói csoportkultúrája az info-kommunikációs társadalomban, és ennek marketingkommunikációs aspektusai: rövidített kutatási beszámoló
Csaba Kollár
26-31
PDF
M&M mix
A marketingteljesítmény értékelésének és mérésének stratégiai aspektusai
Arnold Tóth
32-36
PDF
Erőviszonyok (hatalmi viszonyok) és konfliktusok a marketingcsatornákban: szakirodalmi áttekintés
Adél Korcsmáros, János Fojtik
37-47
PDF
Döntésmodellezés a közúti közlekedési módválasztásban
Ágnes Kosztyó, Ádám Török
48-51
PDF
A hazai kereskedelem bolthálózati és települési koncentrációja
Antal Seress
52-62
PDF
A tudományos tevékenységek teljesítményértékelése
András Ménes
63-67
PDF
Svájc, a márka: interjú Johannes Matyassyval, a Presence Switzerland elnökével
Árpád Ferenc Papp-Váry
68-73
PDF
Angol nyelven
Opportunities for the Market Orientation Concept in the Healthcare Service: The Case of Hungary
Kia Golesorkhi, János Fojtik
74-82
PDF (English)
Könyvajánló
1000 Kastély, vár és palota: képes utazás 5 földrész legszebb építményeihez. Alexandra Kiadó, 2006
Péter Osman
83-84
PDF
Geoffrey C. Ward - Ken Burns: A jazz története. JLX Kiadó, 2006
Péter Osman
84-85
PDF
Sebastiano Soldi: Az ókori Közel-Kelet művészete. Corvina Kiadó, 2006 - A művészet története sorozat
Péter Osman
85-86
PDF
Derek Bosworth - Elizabeth Webster (szerk.): The Management of Intellectual Property (A szellemi vagyon menedzselése) Edward Elgar, 2006. Új horizontok a szellemi tulajdonban-sorozat
Péter Osman
86-87
PDF
Farid Abdelouahab: Utazók és kalandorok: fél évezred világjáróinak képes útinaplóiból. Officina ’96 Kiadó, 2006.
Péter Osman
88
PDF
Teljes szám
Marketing & menedzsment 2007/1. szám
Marketing & menedzsment szerzők
88, [2]
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak