Akikre hallgatnak: a véleményvezérek szerepe
Absztrakt
Bármely kommunikációval foglalkozó szakember számára közismert Stanley Milgram 60-as évekbeli kísérletének eredménye, mely szerint mindannyian átlagosan mindössze hat főre vagyunk egymástól. A gerillamarketing eszköztárának alapja, hogy a fogyasztókat összefűző szociális hálók feltérképezésével megtaláljuk azokat a véleményvezéreket, akik az üzenetünket gyorsan és hatékonyan terjeszthetik a saját közegükben. De kik ezek a személyek, és hogyan találhatunk rájuk? E kérdésben a terület vezető teoretikusai is vitában állnak egymással.
Downloads
Megjelent
2019-11-02
Hogyan kell idézni
Varga, B. (2019) „Akikre hallgatnak: a véleményvezérek szerepe”, Marketing & Menedzsment, 41(1), o. 12–14. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1249 (Elérés: 13 október 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Új kommunikációs eszközök