Those who are listened to: The role of opinion leaders
Abstract
Bármely kommunikációval foglalkozó szakember számára közismert Stanley Milgram 60-as évekbeli kísérletének eredménye, mely szerint mindannyian átlagosan mindössze hat főre vagyunk egymástól. A gerillamarketing eszköztárának alapja, hogy a fogyasztókat összefűző szociális hálók feltérképezésével megtaláljuk azokat a véleményvezéreket, akik az üzenetünket gyorsan és hatékonyan terjeszthetik a saját közegükben. De kik ezek a személyek, és hogyan találhatunk rájuk? E kérdésben a terület vezető teoretikusai is vitában állnak egymással.
Downloads
Published
2019-11-02
How to Cite
Varga, B. (2019) “Those who are listened to: The role of opinion leaders”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(1), pp. 12–14. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1249 (Accessed: 25 November 2024).
Issue
Section
New communication tools