Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Board
Submissions
Code of Ethics
Information on the processing of personal data
Open Access, Archiving and Repository Policy
Review Guidance
Guide for Authors
Contact
Current
Archives
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 41 No. 1 (2007)
Vol. 41 No. 1 (2007)
Published:
2007-01-01
Preface
New communication tools
Árpád Ferenc Papp-Váry
3
PDF (Magyar)
New communication tools
Marketing activity in electronic environment (Part 1)
Magdolna Vasné Egri
4-11
PDF (Magyar)
Those who are listened to: The role of opinion leaders
Bence Varga
12-14
PDF (Magyar)
AdMission Free - On the new era of marketing communications and a new type of product introductions
Gábor Kaizer
15-20
PDF (Magyar)
The new technologies of personalized marketing communications
Gábor Bonyhádi
21-25
PDF (Magyar)
The consumer group culture of the Budapest youth in the info-communicational society and its marketing communicational aspects
Csaba Kollár
26-31
PDF (Magyar)
M&M mix
The strategic aspects of marketing performance evaluation and measurement
Arnold Tóth
32-36
PDF (Magyar)
Power relations and conflicts in the marketing channels - literature summary
Adél Korcsmáros, János Fojtik
37-47
PDF (Magyar)
The decision modelling of the selection way of road traffic
Ágnes Kosztyó, Ádám Török
48-51
PDF (Magyar)
The shop network and settlement concentration of the domestic commerce
Antal Seress
52-62
PDF (Magyar)
The performance evaluation of scientific activity
András Ménes
63-67
PDF (Magyar)
Switzerland, the brand - Interview with Johannes Matyassy, head of Presence Switzerland
Árpád Ferenc Papp-Váry
68-73
PDF (Magyar)
In english
Opportunities for the Market Orientation Concept in the Healthcare Service: The Case of Hungary
Kia Golesorkhi, János Fojtik
74-82
PDF
Book review
1000 Kastély, vár és palota: képes utazás 5 földrész legszebb építményeihez. Alexandra Kiadó, 2006
Péter Osman
83-84
PDF (Magyar)
Geoffrey C. Ward - Ken Burns: A jazz története. JLX Kiadó, 2006
Péter Osman
84-85
PDF (Magyar)
Sebastiano Soldi: Az ókori Közel-Kelet művészete. Corvina Kiadó, 2006 - A művészet története sorozat
Péter Osman
85-86
PDF (Magyar)
Derek Bosworth - Elizabeth Webster (szerk.): The Management of Intellectual Property (A szellemi vagyon menedzselése) Edward Elgar, 2006. Új horizontok a szellemi tulajdonban-sorozat
Péter Osman
86-87
PDF (Magyar)
Farid Abdelouahab: Utazók és kalandorok: fél évezred világjáróinak képes útinaplóiból. Officina ’96 Kiadó, 2006.
Péter Osman
88
PDF (Magyar)
Full edition
Marketing & management 2007/1.
Marketing & menedzsment szerzők
88, [2]
PDF (Magyar)
Language
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Information
For Readers
For Authors
For Librarians