AdMission Free! A marketingkommunikáció új korszakáról és az újfajta termékbevezetésekről
Absztrakt
Varga Bence arra világított rá, hogy miként épülnek fel a társadalmi hálózatok, illetve milyen szerepe is van társadalmunkban a háló „hubjainak”, csomópontjainak, a véleményformálóknak. A következő hasábokon azt vizsgáljuk, hogy a marketingkörnyezet mely tényezői miatt értékelődtek fel a reklámosok számára ezek az interperszonális csatornák az elmúlt időszakban, ill. bemutatunk rövid, a márkabevezetésekre fókuszáló esettanulmányokat, melyekben a közösség erejét, a word-of-mouth-t (szóbeszédet) használták ki sikeresen a márka marketingkommunikációjában.
Downloads
Megjelent
2019-11-02
Hogyan kell idézni
Kaizer, G. (2019) „AdMission Free! A marketingkommunikáció új korszakáról és az újfajta termékbevezetésekről”, Marketing & Menedzsment, 41(1), o. 15–20. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1250 (Elérés: 13 október 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Új kommunikációs eszközök