AdMission Free - On the new era of marketing communications and a new type of product introductions
Abstract
Varga Bence arra világított rá, hogy miként épülnek fel a társadalmi hálózatok, illetve milyen szerepe is van társadalmunkban a háló „hubjainak”, csomópontjainak, a véleményformálóknak. A következő hasábokon azt vizsgáljuk, hogy a marketingkörnyezet mely tényezői miatt értékelődtek fel a reklámosok számára ezek az interperszonális csatornák az elmúlt időszakban, ill. bemutatunk rövid, a márkabevezetésekre fókuszáló esettanulmányokat, melyekben a közösség erejét, a word-of-mouth-t (szóbeszédet) használták ki sikeresen a márka marketingkommunikációjában.
Downloads
Published
2019-11-02
How to Cite
Kaizer, G. (2019) “AdMission Free - On the new era of marketing communications and a new type of product introductions”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(1), pp. 15–20. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1250 (Accessed: 25 November 2024).
Issue
Section
New communication tools