Bioélelmiszer fogyasztási szokások

Szegmentálás és a bizalom fontossága

Szerzők

  • Krisztina Dörnyei Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet

Absztrakt

A marketing egyik nagy kihívása a rövid és hosszú távú fogyasztói érdekek szinkronizálása, amit több módon is próbáltak már összhangba hozni (pl.: öko-, felelős-, zöld-, fenntartható-, környezetbarát-marketing).
A bioélelmiszer megfelel ezen termelési, fogyasztási és életvezetési elvek feltételrendszerének, ezért a termékek fogyasztói motivációit, attitűdjét érdemes megismerni.
Ezen kívül az ágazat növekvő népszerűsége szép példája a ritka mezőgazdasági sikertörténeteknek.

Downloads

Megjelent

2019-10-13

Hogyan kell idézni

Dörnyei, K. (2019) „Bioélelmiszer fogyasztási szokások: Szegmentálás és a bizalom fontossága”, Marketing & Menedzsment, 42(4), o. 34–42. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/517 (Elérés: 21 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Élelmiszer marketing