A hagyományos magyar termékek piaci lehetőségei

Szerzők

  • Orsolya Szigeti Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék
  • Viktória Szente Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék
  • Zsolt Polereczki Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék
  • Zoltán Szakály Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék

Kulcsszavak:

hungarikum, hagyományos magyar termék

Absztrakt

A tradicionális magyar élelmiszerek tömegtermékektől való megkülönböztetése és pozicionálása jelentős, eddig kiaknázatlan potenciált jelenthet az agrárium számára. A tanulmány ismerteti a magyarok fogyasztási és vásárlási szokásainak felmérésére, valamint a hagyományos termékekkel szembeni attitűd vizsgálatára készített, három szakaszból álló kutatás eredményeit.

Downloads

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Szigeti, O., Szente, V., Polereczki, Z. és Szakály, Z. (2019) „A hagyományos magyar termékek piaci lehetőségei”, Marketing & Menedzsment, 43(3), o. 4–11. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/665 (Elérés: 21 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Élelmiszer-marketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>