A hagyományos magyar termékek piaci lehetőségei
Kulcsszavak:
hungarikum, hagyományos magyar termékAbsztrakt
A tradicionális magyar élelmiszerek tömegtermékektől való megkülönböztetése és pozicionálása jelentős, eddig kiaknázatlan potenciált jelenthet az agrárium számára. A tanulmány ismerteti a magyarok fogyasztási és vásárlási szokásainak felmérésére, valamint a hagyományos termékekkel szembeni attitűd vizsgálatára készített, három szakaszból álló kutatás eredményeit.
Downloads
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Szigeti, O., Szente, V., Polereczki, Z. és Szakály, Z. (2019) „A hagyományos magyar termékek piaci lehetőségei”, Marketing & Menedzsment, 43(3), o. 4–11. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/665 (Elérés: 4 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Élelmiszer-marketing