Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 55 szám 1 (2021)
Évf. 55 szám 1 (2021)
Megjelent:
2021-06-14
Cikkek
Csoportdinamika mérési lehetőségei számítógépes eszközökkel – Szakértői interjúk nyomán
Erika Gábor
5-14
PDF
A kereskedelmi szektor felvásárlásainak hatása a csődkockázat mértékére és a hatékonyságra
László Zoltán Kucséber, Szilárd Hegedűs
15-26
PDF
Az Instagram közösségének vásárlásra tett hatása és a szociogramban elfoglalt hely összefüggésének vizsgálata
Zoltán Korpás
27-37
PDF
Az anyagiasság és a személyes jóllét kapcsolata: a nyugati fogyasztói társadalom egy árnyoldala
Sándor Erdős
37-54
PDF
Motivációk a nem pénzügyi információk közzététele mögött – interjús kutatás a közérdeklődésre számot tartó szervezetek kommunikációjáról
Edit Lippai-Makra , Zsuzsanna Kovács
55-65
PDF
A magyar élelmiszer-vásárlás generáció-specifikus elemzése hazai primer kutatás eredményei alapján
Mónika Garai-Fodor , Anett Popovics
67-80
PDF
Modeling e-commerce adoption factors among Gen-Z in a developing country: the case of Ghana
Frederick Pobee
81-94
PDF (English)
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak