Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 55 szám 1 (2021)

Évf. 55 szám 1 (2021)

Megjelent: 2021-06-14

Cikkek

  • Csoportdinamika mérési lehetőségei számítógépes eszközökkel – Szakértői interjúk nyomán

    Erika Gábor
    5-14
    • PDF
  • A kereskedelmi szektor felvásárlásainak hatása a csődkockázat mértékére és a hatékonyságra

    László Zoltán Kucséber, Szilárd Hegedűs
    15-26
    • PDF
  • Az Instagram közösségének vásárlásra tett hatása és a szociogramban elfoglalt hely összefüggésének vizsgálata

    Zoltán Korpás
    27-37
    • PDF
  • Az anyagiasság és a személyes jóllét kapcsolata: a nyugati fogyasztói társadalom egy árnyoldala

    Sándor Erdős
    37-54
    • PDF
  • Motivációk a nem pénzügyi információk közzététele mögött – interjús kutatás a közérdeklődésre számot tartó szervezetek kommunikációjáról

    Edit Lippai-Makra , Zsuzsanna Kovács
    55-65
    • PDF
  • A magyar élelmiszer-vásárlás generáció-specifikus elemzése hazai primer kutatás eredményei alapján

    Mónika Garai-Fodor , Anett Popovics
    67-80
    • PDF
  • Modeling e-commerce adoption factors among Gen-Z in a developing country: the case of Ghana

    Frederick Pobee
    81-94
    • PDF (English)

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről