Market Opportunities of the Traditional Hungarian Products

Authors

  • Orsolya Szigeti Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék
  • Viktória Szente Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék
  • Zsolt Polereczki Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék
  • Zoltán Szakály Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék

Keywords:

hungarikum, hagyományos magyar termék

Abstract

A tradicionális magyar élelmiszerek tömegtermékektől való megkülönböztetése és pozicionálása jelentős, eddig kiaknázatlan potenciált jelenthet az agrárium számára. A tanulmány ismerteti a magyarok fogyasztási és vásárlási szokásainak felmérésére, valamint a hagyományos termékekkel szembeni attitűd vizsgálatára készített, három szakaszból álló kutatás eredményeit.

Downloads

Published

2019-10-01

How to Cite

Szigeti, O. (2019) “Market Opportunities of the Traditional Hungarian Products”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 43(3), pp. 4–11. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/665 (Accessed: 5 December 2025).

Issue

Section

Food marketing

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >> 

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.