Market Opportunities of the Traditional Hungarian Products

Authors

  • Orsolya Szigeti Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék
  • Viktória Szente Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék
  • Zsolt Polereczki Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék
  • Zoltán Szakály Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék

Keywords:

hungarikum, hagyományos magyar termék

Abstract

A tradicionális magyar élelmiszerek tömegtermékektől való megkülönböztetése és pozicionálása jelentős, eddig kiaknázatlan potenciált jelenthet az agrárium számára. A tanulmány ismerteti a magyarok fogyasztási és vásárlási szokásainak felmérésére, valamint a hagyományos termékekkel szembeni attitűd vizsgálatára készített, három szakaszból álló kutatás eredményeit.

Downloads

Published

2019-10-01

How to Cite

Szigeti, O., Szente, V., Polereczki, Z. and Szakály, Z. (2019) “Market Opportunities of the Traditional Hungarian Products”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 43(3), pp. 4–11. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/665 (Accessed: 21 November 2024).

Issue

Section

Food marketing

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>