Fogyasztóorientáció: realitás vagy a jövő zenéje a hatékony kisvállalati marketing az élelmiszeriparban?

Szerzők

  • Zsolt Polereczki Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
  • Zoltán Szakály Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar

Kulcsszavak:

kisvállalati marketing, élelmiszeripar

Absztrakt

Nyugat-Európához képest hazánkban a kis- és középvállalkozások helyzete nem mondható szerencsésnek az EU-csatlakozás nyújtotta lehetőségeket ezen a téren egyelőre nem tudjuk kihasználni. A szerzők álláspontja szerint a marketing eszköztárának bevetése fogódzót jelenthet a KKV-k érvényesüléséhez. A kutatás a tej- és húsiparban működő vállalkozások megkérdezésével olyan kérdéskörök alapján próbál előremutató perspektívát alkotni, mint a piaci információszerzés módjai, a marketingtervezés színvonala, a vállalat vezetésének jellemzői, a marketing-mix elemek, stb.

Downloads

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Polereczki, Z. és Szakály, Z. (2019) „Fogyasztóorientáció: realitás vagy a jövő zenéje a hatékony kisvállalati marketing az élelmiszeriparban?”, Marketing & Menedzsment, 43(4), o. 52–58. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/609 (Elérés: 21 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Élelmiszer-marketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>