Fogyasztóorientáció: realitás vagy a jövő zenéje a hatékony kisvállalati marketing az élelmiszeriparban?
Kulcsszavak:
kisvállalati marketing, élelmiszeriparAbsztrakt
Nyugat-Európához képest hazánkban a kis- és középvállalkozások helyzete nem mondható szerencsésnek az EU-csatlakozás nyújtotta lehetőségeket ezen a téren egyelőre nem tudjuk kihasználni. A szerzők álláspontja szerint a marketing eszköztárának bevetése fogódzót jelenthet a KKV-k érvényesüléséhez. A kutatás a tej- és húsiparban működő vállalkozások megkérdezésével olyan kérdéskörök alapján próbál előremutató perspektívát alkotni, mint a piaci információszerzés módjai, a marketingtervezés színvonala, a vállalat vezetésének jellemzői, a marketing-mix elemek, stb.
Downloads
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Polereczki, Z. és Szakály, Z. (2019) „Fogyasztóorientáció: realitás vagy a jövő zenéje a hatékony kisvállalati marketing az élelmiszeriparban?”, Marketing & Menedzsment, 43(4), o. 52–58. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/609 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Élelmiszer-marketing