Ilyenek vagytok ti
egy korrespondenciaelemzés tanulságai
Kulcsszavak:
attitűd, marketingkutatás, marketingstratégia, egyetem, értékelésAbsztrakt
A marketingszakma egyik örökzöld kihívása a pozicionálás. Mind elméleti, mind gyakorlati aspektusból közelítve a kérdést, megjelenik a probléma forrása: a fogyasztó. A probléma megoldása, sőt, mérése is komoly szakmai felkészültséget kíván meg, hiszen a fogyasztók szubjektív
percepcióját számos egyéb tényező is alakítja, amelyek teljes körű figyelembe vétele nehezen kivitelezhető. Ez a tanulmány azt mutatja be, ahogyan a marketingkutatás módszereinek segítségével meghatározhatjuk a vevők percepcióit. A vizsgálat tárgya miatt a fentiekből az olvasó megtudhatja az egyes egyetemi karok értékelésének elemzési tényezőit.
Downloads
Megjelent
2019-10-07
Hogyan kell idézni
Szűcs, K., Tiszberger, M. és Kuráth, G. (2019) „Ilyenek vagytok ti: egy korrespondenciaelemzés tanulságai”, Marketing & Menedzsment, 46(1-2), o. 77–87. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/405 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Fogyasztókutatás