Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 48 szám Különszám2 (2014)

Évf. 48 szám Különszám2 (2014)

borito-2014-kulonszam2.jpg

Megjelent: 2014-09-01

–

  • Generációs gondolkodás - A Z és az Y generáció életstílus csoportjai

    Mária Törőcsik, Krisztián Szűcs, Dániel Kehl
    3-15
    • PDF
  • Generáció- és médiakutatás között: keretek és megközelítések

    Zsolt Szijártó
    17-25
    • PDF
  • A Z generáció és a tudomány kapcsolata - A tudományos ismeretszerzés színterei a fiatal generáció körében

    Zsófia Duga, Mária Törőcsik
    27-37
    • PDF
  • Zene, stílus, identitás - Z-generációs fiatalok stílusélményei az EMO kultúrában

    Ádám Guld
    39-53
    • PDF
  • Z-generációs tartalom-előállítók az új médiában - Egy Youtube-os amatőr videókészítő munkássága

    Rita Glózer
    55-67
    • PDF
  • Az életstílus-alapú szegmentáció módszertani kihívásai

    Miklós Hornyák, Dániel Kehl, Ferenc Kruzslicz, Krisztián Szűcs
    69-82
    • PDF
  • Villámmegoldások a tudománykommunikációban - Avagy hogyan szólítsuk meg a fiatal generációt?

    Gabriella Kuráth, Attila Kosaras, Beáta Szuhán-Glass, Beatrix Bánkyné Perjés
    83-92
    • PDF
  • Képregénymédia és ismeretterjesztési lehetőségek

    Gyula Maksa
    93-103
    • PDF
  • A www.phdkozosseg.hu tudományos közösségi portál bemutatása

    Krisztina Szontágh
    105-116
    • PDF

Teljes szám

  • Marketing & Menedzsment 2014 / Különszám 2.

    Marketing & Menedzsment szerzők
    120 oldal
    • PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről