Zene, stílus, identitás - Z-generációs fiatalok stílusélményei az EMO kultúrában
Kulcsszavak:
szubkultúrák, média, online közösségek, identitás transzformációk, Z generációAbsztrakt
Jelen írás a TÁMOP-4.2.3.-12/1/KONV Tudományos eredmények elismerése és disszeminációja kutatás Fiatalok kommunikációjának megismerése alprojektjének háttértanulmányára épül, amely elsősorban az online szerveződő zenei szubkultúrák identitásképző és identitásformáló funkcióival foglalkozik Z generációs fiatalok körében, A tanulmány egy, az, EMO stílussal foglalkozó, kvalitatív megközelítéseket alkalmazó, mikroszintű vizsgálatra épül, amely a szubkulturális identitás taranszformációin keresztül tárja fel a zenei irányzattal történő megismerkedés, a stílussal való azonosulás és a közösség elhagyásának mozzanatait.
Downloads
Megjelent
2019-10-31
Hogyan kell idézni
Guld, Ádám (2019) „Zene, stílus, identitás - Z-generációs fiatalok stílusélményei az EMO kultúrában”, Marketing & Menedzsment, 48(Különszám2), o. 39–53. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/927 (Elérés: 23 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
–