Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 49 szám 4 (2015)

Évf. 49 szám 4 (2015)

marketing-menedzsment-2015-04-01.jpg

Megjelent: 2015-09-01

–

  • A vállalati reputáció és a vállalatok társadalmi felelősségvállalása érintetti szempontból - kvalitatív kutatás egy bevásárlóközösségben

    Rita Lukács
    3-17
    • PDF
  • Az online szájreklám alapjául szolgáló magatartás és az elégedettség kapcsolata

    Ákos András Nagy, Viktor Kiss, Ildikó Kemény, Judit Simon
    18-35
    • PDF
  • Gamification - a játékok alkalmazása a marketingben és a marketingoktatásban

    András Kenéz
    36-51
    • PDF
  • Generációk és vállalkozók

    Lívia Lukovszki
    52-63
    • PDF
  • Increasing Employee Engagement through Branding Activities of Corporate Learning Leaders

    Viktória Lambert, Irén Gyökér
    64-78
    • PDF (English)
  • Commonalities between US and Hungarian Universities with regards to Organizational Development and Controls against the Moral Hazards of Administration

    Christopher R. Schmidt, Ágnes Király
    79-89
    • PDF (English)

Könyvismertetés

  • Blahó András - Czakó Erzsébet - Poór József (szerk.) Nemzetközi menedzsment. Akadémiai Kiadó, Budapest, 2015

    Alexandra Posza
    91-92
    • PDF

Teljes szám

  • Marketing & Menedzsment 2015/4. szám

    Markating & Menedzsment Szerzők
    92, [2]
    • PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről