Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 49 szám 4 (2015)
Évf. 49 szám 4 (2015)
Megjelent:
2015-09-01
–
A vállalati reputáció és a vállalatok társadalmi felelősségvállalása érintetti szempontból - kvalitatív kutatás egy bevásárlóközösségben
Rita Lukács
3-17
PDF
Az online szájreklám alapjául szolgáló magatartás és az elégedettség kapcsolata
Ákos András Nagy, Viktor Kiss, Ildikó Kemény, Judit Simon
18-35
PDF
Gamification - a játékok alkalmazása a marketingben és a marketingoktatásban
András Kenéz
36-51
PDF
Generációk és vállalkozók
Lívia Lukovszki
52-63
PDF
Increasing Employee Engagement through Branding Activities of Corporate Learning Leaders
Viktória Lambert, Irén Gyökér
64-78
PDF (English)
Commonalities between US and Hungarian Universities with regards to Organizational Development and Controls against the Moral Hazards of Administration
Christopher R. Schmidt, Ágnes Király
79-89
PDF (English)
Könyvismertetés
Blahó András - Czakó Erzsébet - Poór József (szerk.) Nemzetközi menedzsment. Akadémiai Kiadó, Budapest, 2015
Alexandra Posza
91-92
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2015/4. szám
Markating & Menedzsment Szerzők
92, [2]
PDF
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak