Villámmegoldások a tudománykommunikációban - Avagy hogyan szólítsuk meg a fiatal generációt?
Kulcsszavak:
tudománykommunkáció, flash moh, kutatói portrékAbsztrakt
A generációk változnak, a tudományos élet bemutatása, megfoghatóvá tétele egyre nehezebb a hagyományos marketing- és kommunikációs módszerek alkalmazásával. Ezért a tudománykommunikációval foglalkozó szervezetek munkatársainak is át kell gondolniuk a célcsoportokról és azok elérhetőségéről kialakult elképzeléseiket, hiszen a tudománykommunikációs megoldásoknak is követniük kell a változásokat. Projektünk alapvető célja az volt, hogy bemutassa a Pécsi Tudományegyetem vonzáskörzetében található fiatal korosztály számára az egyetem tudományos eredményeit, ehhez kapcsolódva tanulmányunkban bemutatjuk a fiatal (Z és Y) generációval folytatott kommunikációs lehetőségeket, az általunk alkalmazott eszközök főbb jellemzőit, összegezve a főbb eredményeket és javaslatokat.