Villámmegoldások a tudománykommunikációban - Avagy hogyan szólítsuk meg a fiatal generációt?

Szerzők

  • Gabriella Kuráth Pécsi Tudományegyetem Marketing Osztály
  • Attila Kosaras Universitas TV ; Pécsi Tudományegyetem Marketing Osztály
  • Beáta Szuhán-Glass Pécsi Tudományegyetem Marketing Osztály
  • Beatrix Bánkyné Perjés Táncoló Egyetem ; Pécsi Tudományegyetem Marketing Osztály

Kulcsszavak:

tudománykommunkáció, flash moh, kutatói portrék

Absztrakt

A generációk változnak, a tudományos élet bemutatása, megfoghatóvá tétele egyre nehezebb a hagyományos marketing- és kommunikációs módszerek alkalmazásával. Ezért a tudománykommunikációval foglalkozó szervezetek munkatársainak is át kell gondolniuk a célcsoportokról és azok elérhetőségéről kialakult elképzeléseiket, hiszen a tudománykommunikációs megoldásoknak is követniük kell a változásokat. Projektünk alapvető célja az volt, hogy bemutassa a Pécsi Tudományegyetem vonzáskörzetében található fiatal korosztály számára az egyetem tudományos eredményeit, ehhez kapcsolódva tanulmányunkban bemutatjuk a fiatal (Z és Y) generációval folytatott kommunikációs lehetőségeket, az általunk alkalmazott eszközök főbb jellemzőit, összegezve a főbb eredményeket és javaslatokat.

Downloads

Megjelent

2019-10-31

Hogyan kell idézni

Kuráth, G., Kosaras, A., Szuhán-Glass, B. és Bánkyné Perjés, B. (2019) „Villámmegoldások a tudománykommunikációban - Avagy hogyan szólítsuk meg a fiatal generációt?”, Marketing & Menedzsment, 48(Különszám2), o. 83–92. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/930 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat